.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برتری تیم فوتسال فجرقائم گلوگاه در دیداری جنجالی مقابل راه ساری
دیدار جنجالی و پرحاشیه تیم های فوتسال فجر قائم گلوگاه و راه ساری در چارچوب مسابقات لیگ برتر فوتسال با برتری تیم فجر قائم گلوگاه به پایان رسید . به گزارش خبرنگار شمال نیور به نقل از مهر ، ازهفته بیست

دیدار جنجالی و پرحاشیه تیم های فوتسال فجر قائم گلوگاه و راه ساری در چارچوب مسابقات لیگ برتر فوتسال با برتری تیم فجر قائم گلوگاه به پایان رسید .
به گزارش خبرنگار شمال نیور به نقل از مهر ، ازهفته بیست و یکم رقابتهای لیگ برترفوتسال کشورعصرامروزیک دیدار در استادیوم سید رسول حسینی شهرساری برگزار شد که درپایان تیم فجرقائم گلوگاه توانست حریف خود را نتیجه 4 بر 2میزبان خود راه ساری را شکست دهد .

گل های تیم راه ساری را مجتبی عظیمائی و احسان حاجی خانی وارد دروازه فجرقائم گلوگاه کردند و گلهای تیم فجر قائم توسط جواد بابائی، مهدی ناصری وعلی رهنما(دوگل) به ثمررسید .

گفتنی است قضاوت این دیدارپرحاشیه وجنجالی را جواد فهیمی برعهده داشت که وی را شاهمرادی، اسماعیلی و رضائیان در کار قضاوت یاری کردند.

تیم فوتسال راه ساری درحال حاضر با 34 امتیاز دررده چهارم قرار دارد و این در حالی است که تیم رده سیزدهمی لیگ با 14 امتیاز این تیم را درخانه شکست داد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.144 seconds.